Bewertungen von Mr. Sushi Purmerend

Neue Beurteilungen

4.0
Anouk van der Wal
29 MĂ€rz 2025

Bezorging was te laat en warm eten was koud geworden

Denise Kos
27 MĂ€rz 2025

Erg lekker.

Lynette
17 MĂ€rz 2025

Heerlijke verse sushi. Mocht de bezorging wat langer duren dan wordt je netjes gebeld.

Thijs Hoovenstat
16 MĂ€rz 2025

De bezorgtijd zou 19.10 uur zijn en kwam na 2 x bellen om 20.05 dit is niet de eerste keer we overwegen om niet meer bij jullie te bestellen

Inge
15 MĂ€rz 2025

Heerlijke sushi. Maar bijna 2,5 uur gewacht op mijn bestelling. Wanneer je belt en dan horen over 15 min is het er, maar na 40 min nog niet. Echt veel en veel te lang.

N
11 MĂ€rz 2025

Het duurde veel te lang en het eten was al koud

Dylan
7 MĂ€rz 2025

Snelle levering

Sanne
6 MĂ€rz 2025

Ik had om 17:00 een bestelling gedaan voor 18:30, helaas kwam deze uiteindelijk pas om 19:30...

H H
6 MĂ€rz 2025

Sushi is lekker. Verzorging duurt 1uur en15 min.

Jorien
28 Februar 2025
Saskia
24 Februar 2025

Veel te laat bezorgd. De sushi was warm waardoor smaak tegenviel. Jammer voor zoveel geld niet lekker gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
16 Februar 2025

45 minuten later bezorgd dan aangeven, toen il belde werdt er gezegd dat ze hrt warm wouden bezorgen maar waren de warme items alsnog koud. Jammer! De sushi wss zoals altijd wel lekker.

Nancy
16 Februar 2025

We hebben 2.5 uur gewacht op de sushi!!. Misschien minder bestellingen aannemen zodat de wachttijd niet zo bizar lang is.

ankie bontenbal
15 Februar 2025

2.20 uur tussen bestellen en binnen krijgen, gyosa was steen koud, ik vond dit echt te lang wachten op eten, ik had om 18.45 gebeld toen zou het nog 15 minuten duren, om 19.30 weer gebeld uiteindelijk kwam het eten om 19.50. Ankie Bontenbal

Lynette
15 Februar 2025

Heerlijke verse sushi. Netjes bezorgd.

Imme keijer
15 Februar 2025

Het duurde 3 uur en elke keer als we belde bleven ze zeggen dat het er zo aan kwam, bah!

Natalie
14 Februar 2025

Arrived even sooner than promised, thank youuuj

Mariska
12 Februar 2025

Heerlijke sushi. Alleen de edamame smaakte naar mijn idee wat laf. Maar verder erg lekker gegeten!

Sander Mook
3 Februar 2025

De bestelling was 20 minuten te laat, alles was koud en sompig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Debby
3 Februar 2025

Snelle bezorging, goede kwaliteit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nancy Horn/Boon
30 Januar 2025

top.....

Helena
26 Januar 2025

Heerlijke verse sushi en snelle bezorging. Zeker een aanrader!

Lola van Anken
25 Januar 2025

Bestelling op tijd geplaatst, maar toch 3 kwartier te laat ontvangen. Mini loempia’s waren inmiddels ijskoud. Ben beter van jullie gewend. Snap dat het druk is op vrijdagavond, maar misschien dan wat minder bestellingen aannemen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Lola, onze excuses voor de lange bezorgtijd en dat de snacks niet meer goed warm waren. Neem in zo'n geval gerust even telefonisch contact met ons op. Dan zoeken we graag samen naar een passende oplossing.

Marscha Boon
20 Januar 2025

We bestellen vaak bij jullie. Vandaag was de bezorging super snel. Maar de mini springroll en gyoza waren koud. Er was erg weinig soja saus erbij dit keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Marscha, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om dit te voorkomen.

A.M.H. Wolbers
19 Januar 2025

Smaak was weer geweldig, alleen waren de sushi's weer zo groot, waardoor het moeilijk is om ze met stokjes in een keer in de mond te doen.

N.E.
18 Januar 2025

Was onze eerste bestelling, bezorger kwam bijna half uur nĂĄ aangegeven bezorgtijd. Sushi was wel smaakvol maar wel iets teveel rijst naar onze smaak.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn. Daarnaast horen we in het vervolg graag even direct telefonisch van u als u ergens ontevreden over bent. We bespreken dit dan graag :)

Trees Dovianus
18 Januar 2025

Altijd heerlijk

Lynette
12 Januar 2025

Sushi heerlijk vers. Vriendelijke bezorger.

..
6 Januar 2025

Snel

A.M.H. Wolbers
6 Januar 2025

Wij bestellen al heel lang sushi bij jullie, omdat wij die gewoon de beste vinden. De smaak is nog steeds van top, alleen vinden wij de rolls qua formaat te groot. Kunnen jullie niet overgaan tot wat kleinere rolls?

MC
2 Januar 2025

Alles weer tiptop in orde!

Eveline en Barry Koning
1 Januar 2025

Was weer top!

Ronald van Geest
22 Dezember 2024

Helaas 45 minuten later bezord en exstra gember besteld en Helaas niet geleverd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Ronald, onze excuses voor de ontbrekende gember. U mag ons in zo'n geval altijd even bellen, dan proberen we dit alsnog na te bezorgen!

Han Han
15 Dezember 2024

Sushi was lekker. Bezorging was lang

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Brocker
15 Dezember 2024

Heerlijk !!! En lekker op tijd !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Emond
9 Dezember 2024

Eten was heerlijk, eten was alleen niet goed warm geleverd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Remon
7 Dezember 2024

Ivm een misverstand bij de vorige bestelling heeft MR Sushi dit bij deze bestelling meer dan prima opgelost. Het heeft gesmaakt.

Brigitte
2 Dezember 2024

Snelle bezorging (half uurtje), vriendelijke bezorger en de sushi was fantastisch!

Han Han
1 Dezember 2024

Optijd en lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nassira
30 November 2024

Eindelijk weer is kunnen bestellen bij Mr Sushi in Purmerend. Wat zijn we verwend! Dank❀

Irene
30 November 2024
Ab
28 November 2024

Was heel lekker en op tijd!

Jeannette Macco
17 November 2024

Lekkere pokobowl aardige bezorger

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Han Han
16 November 2024

Bezorgd tijd bijna 1.5 uur. Te lang . Eten was top.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Han! Onze welgemeende excuses voor de langere bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Esmee Gupffert
15 November 2024

Ik had 2 pokebowls besteld 1 ebi fry en 1 zalm. Na 45 min te laat bezorgd te zijn, kreeg ik 2 pokebowls zalm. Toen heb ik opgebeld, en kreeg ik het antwoord dat ze een nieuwe pokebowl gaan maken maar als het werd bezorgd moest ik 1 van de pokebowls met zalm teruggeven wat ik heel raar vind. Toen heb ik gezegd laat maar zitten, want ik ga niet apart eten van mijn vriend en nog langer wachten maar de manier waarop dit werd opgelost was niet netjes.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Esmee, vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de aangeboden oplossing. Onze excuses voor dit ongemak. We zullen dit verder bespreken intern.

Julia
15 November 2024

Vreselijk laat. Veel te laat. En ze hebben de telefoon uit gezet nadat we 2x gebeld hebben waar het bleef. Blijven “binnen 15 minuten” zeggen. Leugens

Antwort von Mr. Sushi

Hi Julia! Onze welgemeende excuses voor de langere bezorgtijd en onze onbereikbaarheid op deze drukke avond. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

H S
9 November 2024

Heerlijke poke bowl, wel veel te spicy! En bizar lange tijd voordat 1 poke bowl wordt bezorgd, bijna 2 uur op gewacht!

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u de pokébowl te spicy vond... We hebben ook een 'niet-spicy' variant, misschien dat die meer naar uw smaak is. Daarnaast excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Rachel Schijff
9 November 2024

Was, zoals altijd, weer heerlijk. Ik had vroeg besteld, voor de drukte, dus lekker snel in huis. Top

Carry
7 November 2024

Snelle levering, goed eten.

Sylvia
3 November 2024

De we love sushibox prima ontvangen. Iets langer gewacht voor de levering klaar was. De smaak heerlijk en genieten.

Mandy
3 November 2024

Sushi prima, bezorging kwam 1.5 uur na geplande aflevertijd. Ontving hierover geen bericht. Na zelf bellen hoorde ik dat er een storing was en dat het nog 30 minuten zou duren. Dit werd toen uiteindelijk nog eens 60 minuten. Een storing kan gebeuren maar informeer je klant hierover bij een dergelijk grote vertraging.

Suzan
27 Oktober 2024

E-mail bezorging tijd klopte niet, kwam 20 min. Eerder , niet erg, maar niet accuraat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Suzan, bedankt voor uw beoordeling. De bezorgtijd in de mail is een globale schatting van hoe lang het gaat duren. Het kan dus in de praktijk soms iets later of eerder aankomen. We hopen dat u alsnog lekker heeft kunnen eten!

Marsha
26 Oktober 2024
Ap
26 Oktober 2024
Marielle
25 Oktober 2024

De sushi bestond uit relatief veel rijst (bijvoorbeeld bij de zalmmaki was het bijna zoeken naar de zalm)

Antwort von Mr. Sushi

Hi Marielle, vervelend om te horen dat u dit zo ervaren heeft. Onze excuses voor dit ongemak. Neem bij ontevredenheid altijd eventjes direct contact met ons op, dan proberen we dit netjes met u op te lossen!

Ingrid
21 Oktober 2024

Prima sushi. Levering op afgesproken tijd. Handig de updates van de levertijd. Alleen jammer dat de bestelde gember er niet bij zat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Ingrid, wat vervelend dat uw bestelling incompleet was. Onze excuses voor het ongemak. Neem altijd graag even contact met ons op, dan lossen we dit netjes met u op.

Gort
19 Oktober 2024

Kwaliteit is goed, wel vind ik 2 kleine stokjes yakitori voor 5,50 erg duur

Goede prijs kwaliteit verhouding
13 Oktober 2024
Rene
12 Oktober 2024

Kwartier te laat, geen probleem, maar waarschuw even dat er vertraging is.

Cindy
6 Oktober 2024

De bezorging was snel en de sushi kwam goed verpakt aan, waardoor alles mooi vers bleef. Zeker voor herhaling vatbaar! Als je van sushi houdt, raad ik dit zeker aan.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yolanda
1 Oktober 2024
Ingrid
29 September 2024
Remco
26 September 2024

Was heerlijk! En bezorging was top!

Karin
22 September 2024

Bezorgtijd die de mail aangaf was 18.25, maar werd 19.25. Dat het druk is snap ik, naar geef dan aan dat de bezorging langer gaat duren. Na bellen duurde het nog ruim een half uur, maar ten compensatie wel wat extra sushi ontvangen wat ik heel netjes vind. Kwaliteit was weer prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Karin, bedankt voor uw uitgebreide feedback. We hopen de volgende keer weer netjes op tijd te zijn!

Jorien
6 September 2024

Netjes op tijd het juiste bezorgd en vriendelijk personeel

Martijn
28 August 2024

Wederom prima gegeten!

Brenda
25 August 2024

Kwalitatief goede poke bowl. Heerlijk van smaak. Snelle bezorging. Een aanrader

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Xin
24 August 2024

De sushi was lekker, helaas duurde de bezorging erg lang. (2 uur)

Areg
21 August 2024

Was weer erg lekker! De winter box is echt een aanrader!

Nabila
15 August 2024

Altijd bijna alles goed ( soms geen verse zalm helaas)

Lisa
12 August 2024

Heerlijke sushi! Alleen zat er maar een half bakje wasabi bij, dit was te weinig helaas. Nieuwe sojasaus? Smaakt zoeter, niet onze smaak, jammer.

Joyce
10 August 2024

Heerlijke Sushi, super vriendelijke geholpen!

Brit
2 August 2024

Kwam precies op aangegeven tijd. Goede kwaliteit en voldoende toppings op de pokebowl! Nog nooit problemen gehad dus erg tevreden.

Cindy
25 Juli 2024

De sushi is echt heerlijk en vers. Elke hap is een genot, met perfect bereide rijst en smaakvolle, verse ingrediënten. Absoluut een aanrader voor sushi liefhebbers!

Claudia Brandenburg
21 Juli 2024

Stokjes voortaan erbij Extra soya saus 2 flesjes was echtcte weinig

Mck
11 Juli 2024

Precies op tijd en heerlijk vers.

Anoniem
4 Juli 2024

Heerlijke sushi, snelle en vriendelijke bezorging

Ashley Wouter
29 Juni 2024

Tevreden en lekker zoals altijd. Aardige en vriendelijke mensen ook!

Unknown
27 Juni 2024
Arnoud
23 Juni 2024
De groot
21 Juni 2024

30 minuten te laat en sushi was lauw tot koud. Erg jammer dit is al de 2 keer

Brenda
16 Juni 2024

Erg lekkere poke bowl. Echt een aanrader

Cindy
7 Juni 2024

De sushi was heerlijk!! Top!!

DĂ©nis
2 Juni 2024

Het was weer heerlijk!

De groot
31 Mai 2024

20 min te laat geleverd.

Justine Blom
30 Mai 2024

Geen wasabi en geen eetstokjes bij de bestelling. Helaas

Debby
30 Mai 2024
D
29 Mai 2024

Sushi was heel lekker, maar mocht veel meer soja saus bij.

T Hoekstra
27 Mai 2024

Het was heerlijk vers, smaakvol en uitstekend op tijd bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

-
23 Mai 2024

Wij hadden een gratis rol erbij gekregen. Wij hadden alleen de verkeerde aangeklikt. Wij hebben toen gebeld of we het konden veranderen en dat was geen probleem en dat kon. Wij hadden de bestelling geplaatst op tijd om 19:00 en de bestelling kwam aan om 19:25 met de verkeerde rol erin

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat jammer om te horen dat er meerdere dingen mis zijn gegaan met uw bestelling. U mag ons hierover altijd mailen op info@mrsushi.nl, hopelijk komen we samen met u tot een passende oplossing.

Trees Dovianus
22 Mai 2024

Dit was voor mij de 1e keer, maar, zeker niet de laatste!!! Wat was het eten GE-WEL-DIG lekker en verzorgd! (bezorging was een half uurtje te laat, maar het wachten medr6dan waatd! Dank! 🙏👍

Essie
22 Mai 2024
Sonia
22 Mai 2024

De sushi was lekker. Fijn dat er op de website duidelijke allergenen staan aangegeven en ook vegetarische en veganistiche varianten in staan. Als verbetering zou ik graag de sushi en condimenten niet meer verpakt in plastic zien. Kartonnen/papieren verpakkingen of zelfs bio-plastic verpakkingen zouden veel duurzamer zijn. Ik zou die keuze graag hebben tijdens het bestellen en hier ook meer voor willen betalen.

Debby
21 Mai 2024

Was weer super lekker

Mirel
20 Mai 2024
Rekelhof
14 Mai 2024

Mijn bestelling sushi was warm doordat het waarschijnlijk naast warme gerechten heeft gestaan bij de bezorger waardoor mijn sushi ook warm was en dus niet zo lekker

Antwort von Mr. Sushi

Hi, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was met uw bestelling. U kunt ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl om uw klacht meer toe te lichten. Wij zullen ons best doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Daniël Groot
13 Mai 2024

We bestellen regelmatig sushi bij mr sushi Purmerend. Tis echt heerlijk smullen. Topkwaliteit 😋

Nadia
13 Mai 2024

Supervers en binnen de afgesproken tijd. Mr Sushi is echt heel goed! Tot de volgende bestellin!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Xin
9 Mai 2024

De gefrituurde producten kwamen koud aan, verder was de rest van de sushi erg lekker!

Antwort von Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is verlopen met uw afgelopen bestelling Xin. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Team Mr Sushi

Gort
26 April 2024

Meestal wel goed, deze keer helaas niet. Rijst erg plakkerig en de wasabi was totaal niet scherp. Je betaalt aardig voor sushi en als het dan tegen valt is dat erg jammer. Hopelijk volgende keer weer beter, anders was dit de laatste keer.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Gort, vervelend om te horen dat er dit keer een aantal dingen mis waren met uw bestelling. Wij zullen aan de slag gaan met uw feedback om te voorkomen dat dat dit nog een keer gebeurd. Team Mr Sushi.